2009-03-08

på tisdag så gäller det :-)
Då ska jag ialla fall träna med mamma å kanske tina... ska bli skönt men jobbigt... fruktar lie för det faktiskt... Alla e ju så vältränade å själv kommer man med hängmage å stor röv :P hahaha

Har varit ute en stund på em,barnen har cyklat sen har vi städat lite på baksidan, längtar såååå tills det blir vår.
så man kan fixa klart hela trädgården.

Mamma Tina å Christian har varit här å fikat åxå... nu ska vi laga pannkakor å sen blir det nog bara å vara hemma tror jag...

Imorgon kommer min dom. Jag hoppas jag slipper glasögon.... Men tror det e lugnt (hoppas) men hoppas dom kan göra nått åt min skelning innan jag skelar på heltid......

har pecis duschat... Så lugnt å skönt att få stänga dörren om sig å bara vara, utan två st huliganer :P

Inga kommentarer: