2009-03-11

Talpedagogen är avklarad.. ´Han har gått hos henne sen förra året, mest för att kolla om han talar illa, men hon tyckte att han pratade bra.... å eftersom vi har fått reda på att han har vatten i öronen så fick vi lite uträtade frågetecken.. det förklarar en hel del... så jag sa att jag tyckte att han kunde sluta gå där å hon höll med mig, så nu börjar allt ordna upp sig :-)

Sen har vi ätit mat. Nu är det den lilla röda traktorn som går på tv här hemma...

Mamma ringde förut, vi åker nog till minneslunden vid 17... Hon ska straxt åka hem från stockholm..

Jag tog mig mod att ringa tandläkaren om en tid :-) Fick tid på lördag --- jag vill inte egentlige men det är väl dags nu, det var ju ett tag sedan.. hon sa till och med i telefonen att dom försökt fått mig att gå ;) hahahah
Jaja jag får väl domen då:P

Inga kommentarer: