2009-03-11

Har varit hos pappa en sväng, sen åkte vi till minneslunden vi var inte där så länge.. Mamma följde med hem en sväng..
Sen skulle hon ha snabbvisning på huset, så får se om hon dyker upp idag...

Jag har fortfarande träningsvärk, ja jag vet ett evigt tjat om det... men men, får se om det blir bättre eller värre imorgon :P

Väntar på att unga mödrar ska börja, det var några dagar sen jag såg det, men allvarligt.. vad har dom hittat för praktexemplar??
Kolla bara på hon som bor hemma hos sin mamma, lata ungjävel. Jag tycker det lukta illa så vill inte byta blöja på ungen, ne då kommer mormorn å gör det, men snälla..
Jag är för trött för att gå upp på natten, då orkar jag inte plugga, mormorn hämta å lämnar ungen på dagis... Man blir så trött..
Jag tycker det e dags för mormorn å slänga ut sin dotter, dottern har sjäv sett till att bli gravid, ta då ditt ansvar din lata jävel.. ursäkta mig men blir så irriterad så ni anar inte, vad tror dom??? att det e mysigt att ha barn å smärtfritt??? IDIOT.
Ne det e inte bara mammans fel, det e faktiskt mest mormorns fel eftersom hon aldrig har sag ifrån, eller låtit dottern testa nått själv.

Vissa ska inte ha barn så är det bara... jag är inte perfekt å kommer ALDRIG bli det, ingen kan vara perfekt, men jag kommer alltid att försöka göra mitt bästa,även fast det är väldigt svårt ibland.. för ibland orkar man bara inte, å ibland är man så duktig...
Men det e ju likadant med barnen, dom har ju sina dagar oxå :-)

Inga kommentarer: