2009-04-05

Har bytt däck på lol:s bil.
Meningen var att vi skulle byta däck på våran bil med, men i vanlig ordning så satt däcken fast.... Å inte lite heller, så det blir tvunget till att ta det till verkstaden... alltid är det nått.
Sen åkte vi ner å hjälpte mamma med sin bil.

Barnen har varit ASJOBBIGA. inte bara lite utan överdrivet massor.
Trött å irriterad som jag är så har det inte varit nån bra bra kombinitation.

Sen kom dennis johanna ellen å victor.
Vi sitter å fikar å helt plötsligt säger johanna, nu sover hon ståendes... Ronja somnade ståendes mot soffan med huvudet på soffan.
La upp henne på soffan så hon fick sova en kort stund..
Sen skulle niklas väcka henne. hon vaknar till sakta å får en klubba, lägger sig på golvet och somnar igen...
Sen försvinner hon å jag letar, då ligger hon i vårat rum... envis eller vad??? haha
Men nu e hon vaken å leker i theos rum.
OM hon ändå insåg att man inte ska leka på dagarna så skulle hon vara lite piggare å gladare...

Ne ska äta mat straxt å kanske gå ut en liten stund...

2 kommentarer:

Malin sa...

När ska hon leka om inte på dagarna? Jobbigt på nätterna! ;-)

Tove sa...

hahah! Jag ser att jag skrivit fel, jag menar på NÄTTERNA