2009-04-27

Jaha, det gick ju jättebra idag, har dock inte kört skurmaskinen, men vart klara redan halv tio...


Det var lite roligt, jag kommer dit ingen e där, så måste ringa in å be nån öppna... sen letar jag efter betina men hittar henne inte..

Svenne kommer in å tittar på mig, han frågar: har du sovit här i natt?

Ne jag letar efter betina sa jag..

Jaha svarar han.


Jag letar vidare...

Hittade henne å börjar prata med henne, hon visste inte att jag skulle komma..

Efter en stund frågar jag vart hon bor, hon svarar brunnsvägen, jaha har du köpt hus?

ne jag bor i hyreslägenhet...

Jaha, vilken address?

Hon svarar 35..


Haha, då kopplade det. Det e våran granne, hon har en son som heter freddie som jag har pratat med ute på gården..

Så imorgon skjutsar jag henne för hon brukar cykla till willys,,,


Annars gick allt jättebra, å hon tjänade jättebra med pengar, så hoppas jag får samma.. :-)

Höres

1 kommentar:

Emma sa...

Skönt att allt har gått bra idag! Hur känns kroppen är du helt död? Somnade du tidigt igår>?