2009-04-17

Kul..

Har varit ute å åkt inlines idag ca 5km... det fick räcka, det är tungt att köra inlines ialla fall i uppförsbackarna å på "knottrig" asfalt.... men det känns som om det "tar" mer än när man går.
Vart sugen på jordnötsringar när jag kom hem (efter duschen) tänker för mig själv att det är väl onödigt, men å andra sidan så försöker jag träna varje dag å det gjorde jag inte innan när jag åt godis så då kan jag ju få äta lite godis ändå eftersom jag börjat träna lite smått.
Niklas vänder sig om å säger nått i stil med:

-Meningslöst att "träna" när du ändå äter det där.

TACK.. Precis vad man ville höra.. å det är inte första ggr.... Men nu ska jag sluta äta godis, å träna mer, nu e jag sur.

Han kanske inte menad för att vara elak, men det kändes kan jag lova.... jaja, då vet man det.

Grillningen var trevlig.... Men vi var inte så hungriga men det e alltid trevligt å komma ut å få göra nått annat än att bara vara hemma eller sitta i lekparken...

Imorgon ska vi åka till rolle å ingrid på eftermiddagen, får se vad vi göra på fm....

Ne vart lite smådeppad nu... sköt om er

Inga kommentarer: