2009-04-18

Nu har vi precis ätit frukost..

Theo å ronja vaknade nog halv åtta eller sju, vet inte, dom är så duktiga att dom är vakna nån timme efter dom vaknat utan att störa oss allt för mycket... Dom ligger å kollar på tv, eller kommer till oss å säger till oss att gå upp.

Jag fick vattenkamma ronjas hår idag *´kors i taket* Länge oxå... kanske hjälpte att klippa henne igår... så hon insåg att det kan vara ganska mysigt...

Kallt idag åxå... burrrrr
Men man kan inte ha tur jämt... vi ska vara glada över att det ändå varit ganska varmt ett tag, snart kommer värmen för att stanna....

Mina barn vart så fina i håret, theo ser myket äldre ut å ronja har fått lugg :-)

Om ändå jag kunde känna mig fin i håret, men komme rnog inte göra det så länge jag har denna hårfärg....

Ska ut till farfar rolle å ingrid i eftermiddag...

Inga kommentarer: