2009-04-15

Nu sitter jag här i hava våran soffa, har skruvat den divanen...
Men dom kommer nog snart med en ny divan...

Har åkt inlines till emma i morse, skönt att komma ut lite... Ska väl ta en tur till sen tror jag...
Annars har det inte hänt så mycket
Kollade desperatehousewives, å sen kollade jag på lost.. hade ingen aning om att det hade börjat igen.. så det vart en glad överraskning.

Nu äter jag köttsoppa på burk, den var faktiskt jättegod...

Skulle vilja ha nån inlines kompis, men än så länge får jag nöja mig med mina hörlurar :-)
haha

Ska nog försöka min ford stå ett tag.. Å gå överallt i stället... vi får se hur det kan gå..

Barnen är på dagis... så nice. Få lite egen tid, plus att dom blir gladare..

1 kommentar:

Malin sa...

Om jag tränar sisådär 4 månader 10 ggr om dan kan jag bli din inlineskomis *lol* Ska rota fram mina tror jag å ringa dig å tigga till mig en kopp kaffe på maten ;-)