2009-04-15

Såå nu har jag varit ute å gått en halvtimme, skönt, men nu har jag ont i benen..
Efter ja var hos emma så åkte vi å hämtade sängen som theo skulle ha.. en nittio säng som mamma skulle kasta... Sen köpte vi ben till den å monterade ihop den, jag hämtade barnen på dagis oxå..

Förresten för att hoppa från en sak till en annan:
Dom var ju här med divanen...
Vi hade monterat ner den å dom kommer in med den nya, dom säger att dom måste skruva på beslagen själva på divan delen, men inser efter en kort stund att dom fått fel gänghål... så dom fick ta med sig nya divanen tillbax å vi har än så länge kvar den gamla divanen...
Men det är sånt som händer.

Å pengarna som vi skulle få för vagnen kom aldrig så niklas ringde till honom... Ne han hade inte satt in pengar för han var inte hemma ännu, han hade varit borta i tre dagar, så han sa åt oss att släppa den, men dumt att säga nått??
ialla fall så kommer det några imorgon å tittar på den... så får se.

Efter att vi hämtat barnen.. för att återgå till det, så fikade vi på baksidan, sen skulle jag "lyxa" till det å göra egna hamburgare... jag å niklas åt, Ronja åt rå lök å Theo åt ingenting... *suck*
Fast det e ju deras problem.. Förresten förstår jag inte att Ronja är så förstjust i rå lök.. men men.
Sen kokade vi kaffe å begav oss till våran gamla lekpark där malin tor emil saga daniel lillie å casper var... Det var trevligt..
Sen träffade jag ett par grannar på vägen hem som gav bort ett par fina skor till ronja... i 22... dm var jättesöta...snälla grannar man har :-)

Ne nu ska jag ringa lillan å pressa lite färsk juice... bye bye

Inga kommentarer: