2009-04-16

Trött....

Theo gick upp halv sex å väckte alla i familjen, morgonen började med bråk mellan theo å mig å niklas...
Till slut så gick jag in i theos rum å la mig, hämtade gråtandes theo, niklas tog ronja så ronja kunde somna om, hon somnade ståendes, så nu sover hon å theo sitter i soffan å kollar på tv.
Theo fick en rejäl utskällning i morse å nu vågar han knappt låta nått, men han får faktiskt skylla sig själv om han väcker ronja, vad ska han på henne att göra?
Jaja, jag e trött å vaken...

igårkväll såg jag greys anatomy..... sen gick jag å la mig, somnade vid 11... men hade behövt lagt mig tidigare känner jag idag... *suck*

Lillan kommer efter nio nån gång, hoppas man inte är en zoombie då...
Ska väl ta å göra kaffe snart så man inte dör....

Vårat internet strular, men det är telia som har problem tydligen.. bra irriterande att först ha internet å sen försvinner det, så håller det på hela tiden...

ne glo runt lite

Inga kommentarer: