2009-04-16

Ronja har piggnat på sig nu skönt.

Niklas å theo är i åker å hälsar på farfar rolle.

Lillan å malin var här förut men nu har dom begett sig hem....

Åhhh öb säljer ut markiser för 1000kr förut kostade dom över 2000kr.. å så har man inte pengar, men ska se om jag kan ordna lite pengar för att slippa lägga det dubbla om en månad... Men det märks väl...
Har mått lite illa idag, vet inte varför.... Men det kanske är allt kaffe....

Ska väl försöka gå ut med barnen idag, eller gå ut å gå idag igen.. tänkte gå upp å hämta dom där banden men christian var inte hemma å tina jobbar, kanske kan ta det ikväll istället... jag vet inte.

Är riktigt trött idag, men det ordnar sig med det, ikväll får man ju sova...

kom på att barnen ska klippa sig imorgon, å hade totalt glömt bort att dom går på dagis, så dmo får gå ett par timmar bara imorgon, men det får bli som det blir, jag som uppskattar dagis tiden så mycket.....
Men nästa vecka går dom ju extra eftersom jag ska på möte..
Nästa fredag flyttar mamma.... så får se om man kan hjälpa till, beror på om vi fixar barnvakt eller inte...

Hoppas vagnen blir såld idag... :-)

Ne ska sluta blogga nu, skriver mer nån annan gång om nån orkar läsa :P

Jo förresten... Theo frågade imorse om vi skulle sälja laban.. jag frågade varför..
Han svarade: så han slutar skrika... hahaha

Han med sina ideer... :P

Sen sa jag att telefonen dog (har problem med internet å då funkar inte våran tele eftersom vi har ip tele)
då sa han: Kommer telefonen till Roger då??
Då fick vi förklara att saker inte dör på det sättet...
inte det lättaste direkt...

Ne bye bye

1 kommentar:

malin sa...

Ungar e störtsköna! Sälja Laban *lol* Släng ut en annons på blocket, du kan få lägga till Saga i den också om hon e på lika strålande humör i ef som igår :-P