2009-04-19

Nu ska jag börja äta mina p-piller igen.... Vart så orolig att jag var gravid, men aldrig har man längtat så mycket efter tant röd som jag har gjort :-) Å äntligen är den här...
Men nu ska jag trycka i mig p-piller igen...... Å hoppas att jag inte får en 2 veckors mellanblödning som sist....

Imorgon kommer jag nog sucka å gnälla över tant röd, men så är det väl alltid???

(hade jag varit gravid hade jag tagit bort det)

Imorgon ska jag få se mammas lägenhet...

På tisdag ska jag å tina till e.tuna tydligen :-) Var längesedan jag var där.. har inga pengar direkt men ändå... får pengar på torsdag, å imorgon barnbidrag, men dom får gå till mat å blöjor :-)

Det är otroligt, vi har slut på makaroner.... det har nog aldrig hänt, men det gör inget, för idag åt vi pommes :-) hihi

puss på er

1 kommentar:

Emma sa...

Härligt då vet vi! Tant röd hahhaa