2009-04-20

Full rulle, men allt är väl relativt.
Har varit hos lillan (en annan del av strängnäs ;P=tosterö)
Åkte hem å tog en promenad till pappa-.
På vägen hem hände en hems sak... Theo stoppade ner fötterna mellan hjulen på vagnen å han skrek å grät.... trode han brutit foten, han gråter så sällan om det inte är "illa". Jag satte mig ner å kollade på hans fot å han bara skrek..... Gick hem jättefort för att undersöka saken, när vi kommer fram ska han kolla posten å kliver ner från vagnen å går som vanligt, ingen fara där inte, men man blir ju ite orolig.

Håller på att laga lunch.
Idag blir det enbart makaroner, har inge köttbullar, korv eller bacon hemma... Men det får faktiskt duga tycker jag :-) Idag är jag inte så kinkig.

Igår kväll:

Theo:
-Mamma, det är tråkigt att sova
Jag
-Ja men du måste sova för att orka leka
Theo
-Jag har ju inte likadan säng som Ronja (ronja har kanter på sin)
Jag
-Ne du ska få en sen
Theo
-När ska vi äta frukost
Jag
- Imorgon, sov nuuuuuuuuuu

Efter 1h så somnade han *suck*
Idag får han gå å lägga sig kl 8 istället.

Inga kommentarer: