2009-04-25

Oj oj oj... dagarna går i ett.

Idag började dagen med en tripp till mamma.. det slutade med att jag kom hem halv fem.
hjälper henne att packa upp å möblera lite, sen var vi till stora lekparken...
Åkte hem å grillade, nu har jag å barnen precis badat.. så nu är vi rena å fina igen :-) fit för fight.

Ska snart slänga dom i säng, kommer inte bli kul på måndag när dom ska upp kl halv sex.... men dom kommer in i det hoppas jag :-) Då kanske dom somnar tidigare oxå.

Imorgon hoppas jag att vi kan åka å kolla parasoll å ev köpa ett...
Niklas ska åxå hjälpa mamma att köra grejor på tippen, å sen ska han sova nån timme oxå.

jaja, det blir bra, men känns som att det skulle vara skönt att bara kunna vara hemma å påta på trädgården eller njuta lite av vädret.... Men det hinns väl med nån gång oxå...


Skulle vilja köpa lite blommor till trädården så det blir lite blommigt å fint... men men.

skriver kanske mer sen.

Jo niklas vann igår på pokern (500kr) å jag vann ingenting :-) haha, gick inge bra för mig.

Inga kommentarer: