2009-04-24

Kan låta urlöjligt, men vet inte om jag är glad eller inte glad över jobbet. Det kom som en chock. Hade helt glömt bort det, dessutom var det längesedan jag sökte.
Allt vart så snurrigt, jag hade iskallt räknat med att jag skulle vara ledig hela sommaren+ att jag räknade med att jag INTE skulle få jobbet alls.

Men jag ser det på två sätt.

Det är skönt att barnen få gå mer på dagis, är trött på att dom går varannan dag. Dessutom behöver theo bli "tuffare"
Det är skönt för mig att ha nått att göra å att ha ett socialt liv
Det är en perfekt tid, börja tidigt sluta tidigt, perfekt ju.
Jag får lite mer pengar om jag jobbar å det behövs ju alltid

Nackdelarna är

jag kommer få gå upp kl 5 varje dag utom söndagar
Jag komme nog vara trött på dagarna

Nee fan, jag e nog rätt glad att jag fått jobbet, det är som sagt perfekt tid.. Även om Niklas har semester så kommer jag kunna njuta av den oxå men på ett annat sätt i sommar.
Å jag får som sagt ett mer socialt å rörligt liv..

Det enda som är tråkigt är att vi har sagt att vi skulle åka till pekka å alexandra i sommar, men det verkar som om vi får glömma det, känns ju lite meningslöst att åka på lördag å åka hem på söndagen...:(

Ne fan, man ska inte klaga, det är verkligen inte lätt att få jobb i dagens läge :-) men jag har ändå fått det, det skulle inte skada med nån timme till om dagen, men det är bättre än ingenting :-)
Ne jag e nog glad ändå, dessutom finns det nästan inget jobb som är så "fritt" som ett städjobb. Visst det är astråkigt men man kommer in i det å alla har vi dåliga dagar å bra dagar...

Ne kom på att det är poker ikväll...

Sköt om er

1 kommentar:

Malin sa...

Det blir nog jättebra Tove, som sagt, tiderna är ju toppen! Å ibland kanske det slinker in ett par extra som drygar ut kassan lite. Men förstår din tveksamhet, men håller tummarna för att du kommer trivas!