2009-04-24

Så nu är vi hemma...haft en lång dag å jag har varit hemma ungefär1,5h sammanlagt sen imorse, så allt ser ut som fan hemma, barnen kollar just nu på tv, å är inte alls redo för sängen (bra rutin idag va)
Imose begav jag mig på intervjuven, som varade i 7 min som sagt, han sa redan då att det såg ut som att jag skulle få jobbet...
Under tiden tog malin barnen i lekparken, sen åkte jag till dom å vi var ute till halv tolv, bjöd hem dom på lunch men mamma ringde i samma veva å bjöd ner oss på lunch på stan så vi åkte ner på stan å svek malin, emil å saga... sen åkte jag å lämnade barnen hos pappa å vi började flytta.
Hämtade barnen kl 17 igen å vi plockade upp lite sen gick vi å åt mat, å för 10 min sen kom vi hem...
Lååååång dag.
Imorgon blir det en tripp till mamma å sen stora lekparken skulle jag tro. Jag ska nog ringa lillan i kväll å kolla om dom ska ner dit...

sköt om er så länge...

Har två barn att ta hand om

Inga kommentarer: