2009-05-10

Bakat..

jaha nu har jag bakat muffins å bullar, har precis avslutat en fika med min far å monica.
Maten står i ugnen (lasange)
Imorgon ska vi till theos öronläkare, får se hur det går, har han fortfarande vatten i öronen så ska dom operera annars e det nog lugnt... Hoppas det e lugnt med theo så han slipper det...
Synd oxå att theo inte är förkyld... för det hade underlättat lite.

Theo å ronja ska till dagis imorgon, å det är jag som ska ta dom till dagis, men det ordnar sig med det, det är bara att allt blir lite stressigare än vanligt, men tur man har ett jobb som man inte måste komma till på pricken. Förutom att det blir lite knepigare att komma in efter kl 6, men det ordnar sig. Hoppas jag ialla fall. Å i fredags träffade jag min "chef" så han skulle fixa arbetskläder till mig, men när vet jag inte, hoppas snart så man slipper sunka ner sina egna kläder, det e ju inte direkt rent där... dessutom kan det vara skönt om folk ser att jag inte jobbar på "willys", för det händer att folk frågar mig om saker...

Just nu går hitta Nemo på tv... ronja å theo sitter fastklistrade, varför kunde inte theo börja kolla på tv tidigare??? var han tvungen att nästan bli 4 år.. ?? haha. Jaja, dags att börja planera hans födelsedag kom jag på. Med tårtor å sånt, om han ska ha oblatbilder.

Ne kolla tradera lite

1 kommentar:

Emma sa...

Ha en bra dag imorrn och hoppas det går bra hos läkaren kraam