2009-05-11

Matförgiftning

Jaha, har precis ätit en lasange..
Nackdelen med den är att den stått framme sen igår på diskbänken.
1. jag kommer bli matförgiftad
2 jag kommer spy som en räv
3. jag kommer inte kunne jobba imorgon

Nu trode ni att det var nackdelar va???

Nepp så är inte fallet, jag blir gärna matförgiftad.

1. jag kommer kanske gå ner i vikt
2. jag slipper handskura hela willys imorgon
3. jag kanske får sova lite.


Pissdag på jobbet idag..

Allt började bra, var där 5 över sex... städade på, städade lite extra till och börja med, halkade efter med tiden. å vid grönsakerna är det alltid jätteskitigt å idag med såklart, men, jenny hade kartonger överallt så jag kom inte åt ordentligt.
Hämtade skurmaskinen, so far so god.
Körde vid kassorna (brukar göra det om jag e lite "sen" på mornarna)
Åkt till mejeriet å sen grönsakerna... åkte å bytte vatten, kör lite till å ser att den sållar ut vatten, å inte rent vatten alla ggr heller, kör in den å kollar lite.. kör ut den igen, samma sak. Kör in den å byter rondeller å kollar så allt är åtsatt. kör ut igen, det blir bara värre.. Kör in igen å ringer "chefen" han hjälper mig så jag kan rengöra ett filter, hoppas på att den ska funka nu..
Men nej...
Det var bara att parkera den, messa "chefen" å svabba för hand.
Han skulle försöka snabba på reperatören (tvivlar på att dom kommer ha lagat den tills imorgon)
Så dt var ju roligt. Det ser ut som fan där ute, men kan inte göra nått åt saken, har handskurat.. på vissa ställen till och med 3 ggr å det ser ändå för jävligt ut.. vad ska man göra?
Dom tror säkert inte jag städat alls där (personalen på willys)

Så som sagt, jag hoppas jag blir matförgiftad....

Ha en forsatt trevlig dag

2 kommentarer:

Lilthiäng sa...

Hahaha, du är rolig du!
Det låter som en superdag du har haft;)

*Stolt Mamma Till Hector* sa...

hej hej...nä det har jag inte, har bara tagit en liten paus..=) Men ska nog ta en lååång uppdatering senare idag,=)
kram kram