2009-05-25

Det gick bra på jobbet trots att jag näst intill bröt ihop. Det började med att nån snott min sopborste (inte så ovanligt) Tar en annan sopborste å säger till han som "äger" den.
Svaret blir: Du vet att man inte får använda dom nånannanstans än där dom ska vara...
Nehe svara jag, men konstigt att nån tar min sopborste hela tiden å den får tydligen vara överallt.
Lämnar tillbax den å tar en annan.
Sak samma.
Sen e det stopp i mitt avlopp, har bett om hjälp tre ggr å den enda som brytt sig är classe, han försökte hjälpa mig men det vart inte bättre..
Sen sa jag till Anders, han är jättesnäll, å hantog itu med det på en gång, han ringde fastighetsskötaren som om dit på en gång å fixade det.. TACK, det finns änglar.

Sen kom jag hem å Emma kom förbi, så hon har varit här tills nyss nästan, ungarna har badat första ggr i polen iår, å det var poppis :-)
Sen gick vi till lekparken, å vad det är varmt... skönt, men nu är man nästan utslagen ju.. haha

Ska dammsuga lite å hänga tvätt....

Inga kommentarer: