2009-05-25

JAg är chockad..

Barnen har varit underbara idag, trots lite hot å tjaffs från theo så måste jag säga att i det stora hela så har dagen varit super...
Till och med nattningen gick jättebra.

Dock har jag kanske ett bekymmer, men är inte säker..

Har fått för mig att det luktar kiss i soffan, å efter att ungarna badat så vart det väldigt blött i hörnet på soffan... Men mamma tyckte inte det luktade kiss, men jag är nog inte lika säker som hon. Frågan är vad man gör åt det.. kanske norpa lite av ronjas sparpengar så hon kan betala den delen ;) Skoja bara.


Undra sa flundra, vad man ska hitt på imorgon då... nått blir det ialla fall.

Är inte så trött idag som jag brukar vara vid denna tid, men tog allt med ro idag så kanske e därför...har helt enkelt lärt mig att gilla läget :P

Inga kommentarer: