2009-05-14

Full rulle på jobbet idag..

Skulle städa lagret idag på morgonen, å jag som är sån tidsoptimist tänkte att det bara skulle ta 30 min... en timme senare var jag klar, så då kände jag hur stressen hann ikapp mig...
Svenne ropade på mig i högtalarna..vad har jag nu gjort tänkte jag.
Han bara sa till mig att skrapa upp tuggummin överallt. Så det blir ett projekt som kommer ta några dagar, har nog skrapat bort tio st ialla fall.
Sen fick jag komma in till hans kontor, då hade dom haft nån kontroll tjoffsahejti å det vart påbackningar av städningen (nu har ju jag bara jobbat i två veckor, så tog inte åt mig sådär jättemcket)
Men det var några grejor som jag måste ta itu med. Men det fixar jag.

Idag är det förskolans dag, meningen var att jag skulle hämta barnen vid fårhushagen, men efter lite ändringar visade det sig att dom skulle grilla på dagiset istället så får hämta dom där.

Ikväll blir det Joe Labero för hela slanten. Ska blir skönt att få komma bort bara jag å nikas :-) snälla farbror lol ska sitta barnvakt till barnen :-)

Förresten theo vaknade igentäppt imorse, undrade om han blivit sjuk, men ingen feber.... så får se under dagen. annars blir jag hemma imorgon, men han brukar klara sig (theo alltså)

Ne see ya late

Inga kommentarer: