2009-05-27

Gissa om jag är trött idag, jag som har varit så glad för att jag inte varit så trött på sistonde.....
OM man räknar två dagar av 5 veckor... :P

Människor som är så bra på att hela tiden utveckla saker och fixar massor med mediciner mot alla möjliga åkommor, varför har dom inte fixat nått som gör att man inte behöver vara trött, eller åtminstonde nått som gör att man inte behöver 100timmar sömn per dag :P

Kanske skulle bli forskare å forska fram det, jag vet en som skule bli lycklig ialla fall, eller vad sägs om en hel familj som skulle bli lycklig..

Igår kollade theo på ice age, å där säger dom håll käften.

Igår när jag sa till honom att sluta larva sig å sova istället säger theo med ett leende:- Håll käften. jag vart så chockad så jag började asgarva, sen försökte jag vara seriös å säga åt honom att man absolut inte får säga så.... Men det var lättare sagt än gjort, för jag skrattade så jag började gråta..... bra uppfostringsmetod :-)

ne fixa iordning sig till jobbet.

1 kommentar:

Emma sa...

Haha kanske det går bättre nästa gång men du bra att du gapskrattade det är livsviktigt =))
Berätta när du uppfunnit medicinen jag behöver massor