2009-05-26

Nu jävlar :-)

Ronja har varit utan blöja ett par timmar å har själv kissat å toaletten utan att jag sagt till.
Jätteduktig... Undrar om hon e på g att sluta, hon ville inte ha blöja å var jättestolt.. visst sprang hon några ggr för mycket, men hellre det än för lite.... Så ska se om hon vill vara utan imorgon åxå...

Men man ska kanske inte ropa hej ännu...

stolt mamma har hon ialla fall, å gud vad skönt om hon slutar med blöja :-)

Jaja. Annars då?

Jo har haft en kanondag, barnen har varit underbara å jag har varit lugn å glad...
Jag har gjortfärskpotatis å köttbullar ;) haha, glömde köpa skinka, men det gick hem hos barnen... Sen har theo spelat lite på datorn, å nu är det bolibompa...
barnen är trötta å jag med... så det e ju bra... men är det inte dh ikväll?? ska hålla mig vaken fram till dess.

Kanske blir det parken zoo imorgon med min mor.. innan dess ska jag jobba sen ska vi åka till jysk å köpa en tv bänk til mor....
Så det märks vad som händer imorgon....

Sköt om er.. för det ska jag göra...

Ps: emma å lillan, skärp er å blogga lite. Ds

1 kommentar:

solvsjo sa...

Aj då skärper mig direkt =))) ha en toppen dag imorrn med morsan !!!