2009-05-31

Gud så trött jag är.

Men det är underbart att vara trött på söndagar så man verkligen kan somna tidigt när man ska upp å jobba tidigt på måndagen...
Så det ska man verkligen inte klaga på :-)

Imorgon ska jag försöka njuta av värmen så gott jag bara kan.. för på tisdag ska det bli regn... Ska verkligen försöka sola lite.. får se hur det går.

söta theo.. när han skulle sova sa han: jag älskar dig mamma jättemycket.
Sen frågade han om vi kunde prata om Roger, jag sa: ne det måste vi inte, du får bestämma vad du vill att vi ska prata om, men han ville ändock prata om roger å så fick det bli, han ville bara få det bekräftat vad som hänt med roger å vad som skulle hända med honom om vi dog.. Stackarn att behöva gå igenom det när han inte ens fyllt 4 år.. men jag kan ju inte heller säga nej när han vill prata om roger.... balansgång? va e det?

Imorgon blir det dagis för deras del.. det var en vecka sedan..

Det e ju redan 1 juni imorgon, tiden går verkligen fort nu....

Måste ju bestämma ett datum som vi ska åka till pekka å alex.... Ska ringa min chef oxå.. får fan ta ågöra det nu, så nu har jag inte tid med er ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intressant blogg