2009-06-01

Ny dag nya tag....

Det är redan varmt å skönt... Ok, det kanske var en överdrift, men det är väldigt fint å det märks att det kommer bli hot itdag igen
Skönt, för på tisdag kommer kylan å regnet igen.... Fast det kan behövas, bättre att det blir bra väder i helgen ;-)

Ska snart väcka mina underbara barn.

Det har vart otroligt skönt att vara barnfria i helgen, men jag har saknat dom..

jag höll på att svettas ihjäl igår så då åkte ett lakan fram så niklas fick täcket för sig själv.... dags att ta in fläkten eller köpa en ac ;) hahha. Undra hur det kommer bli i sommar....

1 juni idag, sommaren närmar sig med stormsteg å snart fyller alla år.. (känns det som)
Tina, pappa, theo, adam, änglah, peter, milla, rolle... det e säkert nån mer som jag glömt... varför är det så många juni å juli barn?? hm, barn å barn, det kan ju disskuteras, men konstigt att så många fyller år på sommaren....
Eller så är de jag som råkat pricka in min umgängeskrets så bra att alla fyller år under sommaren... tur att jag å ronja fyller år på vintern.

Gud vad klockan går sakta, ska inte väcka barnen förrens om 15 min å jag e så gott som klar redan....

ne sköt om er... ska borsta tänderna å packa min väska.

Inga kommentarer: