2009-06-01

Jobbat idag..

Verkar som om jag går i funderingarnas tecken numera... tycker inte jag gör annat än att fundera....
Men jag glömmer alltid bort vad jag funderat på när jag ska blogga... *suck*

Skulle vilja hämta barnen nu, men får snällt vänta till kl 12 eftersom dom ändå sitter å äter...

Måndag=tråk/surdag på jobbet.. alla e stressade å sura :-) Hahah.

Ska väl gå till lekparken med barnen sen, jag lovad dem, sen ner på stan med Tina en snabbsväng vid tre.
Lovade theo korvstorganof idag om inte dagis hade det, theo trode dagis skulle ha korv ;)

Har för en gång skulle gjort ordning mig, man mår bättre då, men jag tycker aldrig att jag ser bra ut så det känns lite meninslöst.. men lite uppiggande är det ialla fall.

RÖKNING
Jag hörde att rökare ev skulle få betala mer i försäkringar... fine, då tycker jag att alla som åker bil åxå ska göra det, avgaserna dödar planeten å luften, och så vill jag att alkolister ska betala mer, och överviktiga oxå, för dom kostar ju åxå pengar, sen tycker jag att narkomaner ska betala mer i försäkringar... Ja det tycker jag.
Visst jag har "valt"att röka, jag fastnade i skiten å kan inte sluta, jag vill men fan jag lyckas inte...
Men dom som aldrig nånsin tagit ett bloss eller rökt, dom vet fan inte vad dom snackar om, dom har aldrig fått välja om dom ska forsätta röka eller sluta, så dom vet som sagt inte vad dom pratar om.
Självklart förstår jag att icke rökare vill att vi rökare ska stå precis bredvid å röka, å visst förstår jag att man inte bör röka inne på fik å kroger å sånt, det kan jag självklart respektera för dom som inte röker ska inte behöva lida, men snart får man väl inte röka nånstans, hur var det nu med den männskliga rättigheten???
Är inte den till för alla???? ne tydligen inte...

Inga kommentarer: