2009-05-01

Inget mamma här inte.. Hon hade glömt bort det, men det gör inget, för tina e på g hem till henne så tina kan få massage...
E så grymt trött... dessutom e jag lite småorolig för att städa butiken imorgon eftersom det kommer vara massor med folk där när jag kör skurmaskinen, å eftersom jag e ny på den så är jag inte så haj på den å då blir man mer nervös, men jag tror jag har en plan... eller vet inte men tror det...
Det märks imorgon.

Imorgon vet jag inte alls vad vi ska göra.. nått var det har jag för mig, men minns inte vad, men mitt huvud är inte som det brukar vara men vad fan gör det.

Laban har fått varit ute å njutit av solen här med..

Det blir grymt varmt på baksidan, man kan inte ens sitta i solen, det e sjukt.
Måster verkligen ta itu med markisproblemet.... jag måste ha en markis snart... *suck*

Va fan ska man göra i helgen, är ju ledig på söndag så nått måste man ju göra.

verkar som om det ite blir någe cirkus för våran del, e lite för dyrt..

ne måste ta ronjis

Inga kommentarer: