2009-05-02

Lördag

jaha, så är det lördag, niklas sover å theo med, men gissa vem som är uppe med mig??
Ronja, ovanligt va??
Fattar inte, varför kan hon inte passa på att sova för..... Får se hur det går idag då när jag ska gå.

Ledig imorgon :-) Skönt, vill verkligen bara sova.

Idag är jag faktiskt lite nervös över jobbet, eftersom dom öppnar så tidigt.
Men det ska nog gå bra hoppas jag. Hoppas det inte är så många morgonpigga idag :-)

Hittade min mp3 spelar igår så nu ska det poppas musik tänkte jag, å så ska jag köra järnet.
Kommer hem senare idag för jag har lite extra att göra där borta.

Vet inte alls vad vi ska göra idag, det märks väl... men har absolut ingen aning. Fast det kan vara skönt att bara vara... imorgon ska jag soooovvvaaa :-) Yeaaaaa.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: