2009-05-12

Jaha, som jag misstänkte ingen skurmaskin lagad...
körde golvet för hand, hade gjort ca hälften å hade jätteont i svanken å axlarna, pratade med en från willys å kom fram till att jag skulle ta det viktigaste.. då var kl redan halv tio.
När jag ska byta vatten såg jag att det var nån som lagade min skurmaskin.... jippi.

De var en motor som var trasig på skrumaskinen... å när jag testade den så kom det inge vatten alls efter, jag frågade om det skulle vara så, det var så det skulle vara sa han som lagade skurmaskinen :-) Jaha, då har den varit halvtrasig hela tiden, gissa om det var skönt att dom lagat den :-)

Så imorgon e allt som vanligt igen :-) Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Har varit hos min mor en sväng :-)
Sen kom emma å poyras hem till oss å fikade, trevligt.. hon e alltid så glad, å poyras med.
Det var längesedan man fikade.. längesedan man fikade med lillan kom jag på.. kanske skulle boka upp henne nån dag :-) hahaha.
Ska testa ringa henne nu, men tror inte hon hunnit hem från dagis.. det märks.
Sköt om er

Inga kommentarer: