2009-05-12

Jaha... Laban skriker (ovanligt) jag vill inte åka å jobba, eller jo om skurmaskinen funka, för då är allt som det ska vara, men det lär den väl inte göra, gud så neggo jag e.
Ska till mamma efter jobbet en snabbsväng tänkte jag.

Förresten tror jag att Laban är en tjej :-) det är därför han/hon är så jobbig ;P

Var totalt osocial igår... trött å gick å la mig redan kl 20:00. Lillan ringde å jag kände mig så osocial :-( FÅr gottgöra det å ringa henne senare...

jag vill ha ett MÅL. Ett MÅL med mitt liv... varför är det bara vissa som vet vad dom vill göra å andra vet ingenting.... *suck*

Ska snart väcka ungarna, men jag väcker dom in i det sista, så dom slipper bli hungriga eller griniga innan jag tar dom till dagis, vi har börjat åka bil till dagis ;O Det ni!!!
Det går snabbare för mig, å ungarna tycker det e kul :P

Ne dags att väcka dom till liv :P

Inga kommentarer: