2009-05-07

Somnade kvart i nio igår med theo. Orkade inte natta honom så han fick somna med mig i sängen, å vad lycklig han var... han sa: det var längesedan vi myste i sängen :-) hahah.
Men vad han babblar..

Jag känner mig fortfarande trött... trött som bara den. å jag missade ga igår!!

Idag har jag inte lika mycket att göra på jobbet om det inte dyker upp något..

Jag drömde att vi var på en krog... efter en stund var det bara konstiga saker där.. troll å gudar, monster.. sen tappade vi bort 4 st så vi var tvunga att åka in i trollskogen som låg bakom krogen för att rädda dom, å jag var livrädd å försökte dricka mycket öl innan :-) sen ringde min klocka.. bra skumma drömmar ibland :-) Haha

Undra vad man ska göra idag då?? ingen aning, igår vart det inet så mycket att göra, så tråkigt.. kanske kan bjuda tina på mat idag, vem vet, men oftast vill hon inte eller så är hon upptagen ;P men hur kul kan det vara att umgås med nån som har två småbarn hängandes runtomkring?? haha

Inga kommentarer: