2009-05-28

undra om det vart någe bröllop för dom igår? asså greys anatomy... somnade till sista 10 min....
Igår var theo riktigt strulig ´på att sova igen, han somnade halv nio. Så jag har bestämt mig för att han ska få vara uppe till 8 istället...
Så får vi se hur det går, men jag själv går ju alltid å lägger mig vid nio, å¨sover han inte då, då blir det lite jobbigt..

Torsdag idag,,, denna vecka har faktiskt fått fort... så skönt så. Snart e jag ledig...

Har såna magkramper nu... har varit uppe i natt oxå....
Jag vet inte om det e nått på G eller vad det e frågan om, men jag är nog i det skicket att jag kan jobba ialla fall :-) Å nej jag e inte magsjuk.... Inte ännu ialla fall..
I värsta fall får jag väl åka hem idag om det blir värre....

1 kommentar:

angelica sa...

Issi(?) och alex gifte sig ist:)