2009-05-27

Full rulle..
Underbart men jobbigt

Har hälsat på Monica på fm, sen åkte vi hem å väntade på mormor..
Åkte hem till henne en liten stund, sen ner på stan..
efter det åkte vi till karlssons å jysk, vidare till min brors tjej.. Där hade ungarna det underbart, som vanligt, sen avslutade vi med mc donalds..åååå vad ungarna åt....
Nu koller dom på pettson å findus..

Förresten, det hände en tråkig grej å en rolig grej idag.
Ronja var utan blöja på fm.. gick jättebra, men sen försvann hon å jag gick å kollade.. då hade min lilla fialotta bajsat på sin matta :-) Kul, tur att hon inte var lös i magen ialla fall :P
Sen fick hon blöja igen eftersom vi skulle åka..
På karlssons säger hon, MAMMA jag måste bajsa på toaletten (hon hade blöja) Jaha, vi gick in på toaletten å jag tar av henne blöjan å hon sätter sig på toaletten.. å kissar :-)
Hon e ju rolig...
Jag tycker hon e så himla duktig trots att hon bajsade på golvet, får se om hon kan bli blöjfri i sommar.. ingen brådis inte..

Ne nu ska jag ta å ringa niklas...
Sköt om er

1 kommentar:

Malin sa...

Duktig tjej! :-)