2009-05-06

Vill inte

Nån som vet om det går repris nån dag???? På dh alltså??

Är så trött idag, funderar på att sova när jag kommer hem, en liten stund, men man blir ju så trött när man sover på dagarna, men det är ju så skönt. Märks väl när jag kommer hem, det e ju inge vidare roligt väder ialla fall :-(

Usch vad jag inte vill jobba idag....... Vaknade vid ett å hämtade theo för han grät, sen tog det nog 30 min innan jag somnade om. Sen vaknade jag tjugo i fem å låg å tänkte: snart ska jag gå upp. Somnde inte om, utan låg där å tänkte på hur lite tid det var kvar tills jag skulle gå upp...
Är forftarade anti att jag jobbar lördagar, men men det e bara att gilla läget.

Theo snarkar å niklas med, herregud, vem kan sova inne hos dom?? Ingen. Tur ronja ligger kvar i sängen ialla fall så hon slipper höra dom.

Ne fy bubblan,snart åka till jobbet.

1 kommentar:

Lilthiäng sa...

Desperate är repris på söndagar, nångång på eftermiddagen