2009-06-15

Bilen ska väck!!

Jupp, nu håller niklas på att skruva loss det sista i bilen, sen ska den ut på blocket :-) Hoppas man blir av med den snart.
Men så länge den inte ligger på blocket så händer ju inget.

Sitter å väntar på att jag ska ner å masseras... är nervös faktiskt, har ju aldrig varit på massage, men jag tror det blir bra i slutändan, nackdelen är att jag har så förbaskat ont om nån tar mig på axlarna så vet inte hur det ska sluta.

Förresten!!!!!

Vi har fått tillbax Theo, ungefär för 2-3 dagar sedan. Det har hjälpt med glad å snäll dagar!!
Visst kan han vara tjurig å arg men det blir vi alla, men inte som han var där ett tag.
Vi var å handlade skor idag, barnen var supersnälla, gick in på gina tricot, hm å lindex, nemas problemas, sen in på leksaksaffären, å till och med där var det inga problem.... Vi köpte enbart skor till barnen å inge mer, så vart helt chockad över att dom inte bråkade om nått alls!
Vi avslutade med mcdonalds å dom åt som hästar där :-)
Ne tack snälla för jag fått min son tillbax, jag har saknat honom!!!

Neee, dricka upp kaffet nu.

1 kommentar:

Emma sa...

Vikken skön dag det låter som !! Lycka till på massagen se till att njuta kraam