2009-06-09

Har gjort mig av med pengarna, det tog 5 min sen var dom slut :P (betalade lite räkningar å en skuld)

Niklas lagar sin bil nu, får se hur det går, jag å barnen har precis ätit mat.

Å jag har gått runt å haft ont i skallen nu i 2h, tog två tabletter å nu har jag åkt på feber :-( kul...
Men jag ska jobba imorgon ändå... bära eller brista...
Konstigt att ha feber trots att jag har tagit ipren.. undra om jag egentligen har hög feber... sak samma.
Blr sängen tidigt. Ska nog fixa dh så jag kan se det innan läggdags.
Fast jag har börjat tycka att det är astråkigt numera (alltså dh) så får se.

Jag har inte skrivit så mycket på sistonde för att jag har varit så arg/ledsen mm för allt strul med bilar, å min kära dr:z.

Ronja hade gått på pottan på dagis, hon e nog blöjfri i sommar, men ibland vill hon inte ha blöja å då är det svårt att övertala henne, men ska inte skynda på det, det e ingen brådska med den saken....

Inga kommentarer: