2009-06-09

Idag har faktiskt theo fått utegångförbud (ja det låter värre än vad det var) det var mest en markering + att han hade egentligen inte så mycket tid över till att g¨å ut, men det verkade bita på honom.
Har haft en glad å snäll dag i dag igen, men denna ggr var det bara jag som var snäll å glad i alla lägen.

Jaha.... Har helt förträngt att jag ska till sjukhuset å kolla glasögon, jag vill inte ha glasögon egentligen, men jag vill inte skela så då har jag hellre glasögon.
Den 26.e smäller det, får se om jag ska få glasögon eller inte.

Ska ner å kika på lite kalasgrejor till theos kalas imorgon, ska bli skönt att få strosa lite bara efter jobbet....
Men theo har haft lite beslutsångest över vad han ska ha för "tema" så det får väl bli en blandning, han ska ha lejon, tigrar, spindelmannen, krokodil.. ja typ allt, så tror han blir glad för vad som helst nästan faktiskt.
Ska ev försöka hitta på nått till midsommar oxå... Till barnen, några lekar eller nått. Ska se om det ska bli en midsommar med "grannar" som förra året eller om det blir något nytt iår...

Sköt om er

Inga kommentarer: