2009-06-14

Hungrig..
Jupp, ska snart äta pizza..

Har tvättat för fullt idag, 4 tvätten (men så blir det när man bäddar rent alla sängar på en gång :-) )
Har hälsat på hos farfar rolle oxå, sen en tripp till Min mor...
Lillie å danne var precis här med coola cabbe :-) Han e ju störtskön :-)
Har handlat lite ballonger å dylikt till theos kalas, men känner att jag ligger efter som bara den vad det gäller hans kalas, måste ju kanske beställa nån tårta å köpa hem korv å bröd mm.
Men det ska väl ordna sig....

Ja, nu kommer jag nog inte orka blogga lika mycket så länge jag inte har en adapter till min laptop, för denna dator e oftast alltid invaderad av Niklas... Så...

Men den kommer väl i mitten av veckan får man hoppas...

Måste planera lite om midsommar åxå, ligger efter där åxå... Suck.

Även fast jag inte jobbar så många timmar så har man ju alltid barnen numera, å då har man ingen ork eller lust att sätta sig ner å planera nått, dessutom hamnar man ju i sängen innan kl 21 oftast...
Tyvärr även lördagar, men igår somnade jag nog 23 eller nått, fick ju sovmorgon idag.
Just det, imorgon ska jag på massage ju.. hade helt glömt bort det.

Inga kommentarer: