2009-06-11

Mätt å belåten.

Köpte en matlåda å två nrj drycker til frukost, det var längesedan jag njöt så mycket av att äta "frukost".

Lillan jobbar idag, spännande för henne, hoppas det går bra.

Själv hade jag fått en skurvagn idag, men han hade glömt hinken å pressen, men skulle fixa det på måndag.. den var supernice, värsta racevagnen ;)

Hade fått lite "bakslag" på jobbet åxå, som måste åtgärdas, men mycket av det som jag fick som bakslag visste jag inte att det låg på mig, men det e bara å forsätta å städa å se glad ut ;)

Funderar om jag å niklas ska åka etuna idag utan barnen, tina satt mer än gärna barnvakt, så vi kanske ska passa på.
Ska prata med Niklas först å se vad han säger....
Barnen blir säkert glada om dom får vara med tina å lol.
Ska snart hämta barnen, appropå barnen.
hittade en brio spis för 199kr idag, som jag köpte, har skruvat ihop den å ska ställa in den i barnens rum, utan att säga nått, ska se om dom ser det :) hahaha.

Just det igår köpte jag "styltor" som är som hinkar med snören, ja ni vet vilka jag menar va?
Ialla fall så köpte jag bar 1, å barnen är som galna i dem, så hr köpt ett par till. Så nu har dom varsin.

Inga kommentarer: