2009-06-11

Möte, möte möte.. ja ibland känns det som att niklas inte gör annat än att är på sina parti möten.

Tina å farbror lol tog ungarna så vi kunde åka till eskilstuna, men jag kan inte påstå att det var så himla trevligt som jag hade förväntat mig, dagen började nämligen med ett bråk mellan mig å niklas som fortfarande hänger i luften, jag vet inte hur mycket mer jag orkar.
Jag hatar när vi aldrig reder ut något, å när N aldrig vill prata, hur lätt är det att reda ut saker å prata om saker om den ena inte pratar???Ne precis inte alls, å jag är så himla less på det, han påstår att det inte är nått, några dagar senare kryper det fram att han gått å funderat å varit irriterad mm.
varför kan man inte säga det på en gång? Ne istället går man runt å surar å låter allt gå ut över alla...
Å alltid när vi ska göra nått trevligt så blir det tjaffs, varför????
Så jävla onödigt.. Som sagt, jag vet inte hur mycket mer jag orkar nu, det känns som om han inte vill prata ändå när det är nått som hänger i luften, så varför ska man ens försöka? jag börjar ge upp lite smått, å det värsta är att det går ut över barnen.
Idag har vi bråkat om ekonomin å det är nog första ggr vi bråkat om det tror jag, ialla fall på det här sättet.
Och Nej vi är inte osams just nu, men det hänger som sagt i luften.. Å som jag hatar det, jag spyr på det....

Men idiot granne, försöker smygborra, men har hållt på nu i några min, dumt att bara dra in den där skruven... PUCKO.

Å ingen trampbil hittade vi heller... fy fan. Karlssons har, så får väl köpa den där dyra där borta. *suck*
Å inte hittade jag några inbjudningskort heller, får fixa imorgon.

Jo förresten en glad nyhet. Fick mitt efterlängtade halsband med ängeln som jag förut bloggade om :-)

1 kommentar:

Emma sa...

Ånej inte ekonomin ajaj =) Hoppas det löser sig eller att ni/härdar ut och att det nån gång blir bättre kraaam på dig!Nu behöver nämligen du e kram