2009-06-18

Ok, nu är jag skitirriterad å deprimerad.

1 Bilfan e trasig och stå¨år fortfarande på parkeringen trots att den aldrig mer kommer rulla
2 min mobil hamnade i tvättmaskinen så den funkar inte någe mer :-(
3 Min dator är helt väck. Allt tar hundra år trots att vi lagt om allt så jobbar den för fullt å inget händer
4 Jag fick precis veta att jag börjar 7 imorgon å att dom öppnar 8 som vanligt å det innebär att jag har för lite tid på mig att städa, eftersom det kommer vara asskitigt på jobbet
5 Å det innebär att jag inte kommer hinna hem till midsommarmaten... *suck*

Varför.....................................................................................
varför......................................................................................

Undrar vad som håller på att ske i mitt liv, är detta ännu ett sätt att testa mig?? Hur mycket man orkar???
Jag vet inte, ingen vet, men nån gång ska det väl vända.
Blir väl av med jobbet oxå, eller nått sånt, eller så blir niklas av med jobbet... ja nått åt det hållet.

Ne deppa sig lite

1 kommentar:

Emma sa...

Stackars dig gumman !! Men vafan snart måste det vända lovar =)) Kram och ha det bra på jobbet du hinner säkert ändå =)