2009-07-29





Utegångsförbud + klippning av håret.

Gissa om theo var stolt över sitt hår, han vill ha sån färg som han hade i håret.
Innan han skulle klippa sig, vattenkammade han håret, sen fönade han det jättelänge.
När han kom hem speglade han sig massor å fönade håret lite till, han skulle minsann ha kvar det tills imorgon (han skulle ligga alldeles still), men tyvärr så badade han å råkade duscha håret...

Ja, å utegångsförbud har theo haft hela eftermiddagen pga ett par incidenter... Men imorgon blir det som vanligt igen.
Ska åka till parken zoo imorgon med farfar rolle å ingrid. Dom ringde idag, så det vart en "snabbbokning" Vi var upptagna resten av dagarna å det var dom med så det passade bäst imorgon.

Idag hag jag lånat mammas massage"stol" å gud vad ont det gjorde, men jag klarade mig nog 20 min, ska ge mig på det imorgon igen.. Hoppas innerligen att det hjälper... Har så fruktansvärt ont i mellanåt...

Ne ska natta mig straxt.. Sov gott alla.

Härligt att träffa dig Emma, trots att det bara var några minuter.. får väl se om vi hinner träffas nått nån annan dag innan du åker...

Ha det gött

1 kommentar:

Lilthiäng sa...

Va cool han blev i håret, Jättesnygg färg och snyggt friserat! Köpa vax nästa=)