2009-07-18

Jaha...

Har haft en bra dag, lite stressig å mycket att göra, men mys med grillning som avslutning på dagen. Perfekt.

Funderar å funderar... vet inte alls men men.

Sak samma

Den 8:e Augusti blir det me största sannolikhet fem kamp på krusbärsvägen :-) ska bli skojigt, måste bara sätta mig ner å planera allt...
Men får ta en dag å fika med lillie så får vi försöka slå våra kloka huvuden ihop (trots att jag inte alltid är så smart men kan ju försöka)

FAN nu kom jag på vad jag ska göra, jag ska färga håret ju. Men barnen sover inte riktigt ännu, så kan ju inte stoppa i färgen ännu, då kanske dom skulle dö om jag sitter bredvid dom å nattar dom. Jag menar man kan väl dö av blekningsförgiftning.

Å en sak till som e konstig. Jag köpte hårfärg denna ggr för 40kr. Å på något konstigt sätt så känner jag att det bara är billigt skit, fattar inte varför man tycker att det börde kosta 80kr för att det ska vara en bra sak??? Sjukt egentligen.
Men hoppas resultatet blir bra ialla fall, då kanske jag kan sänka dom utgifterna med 50%.

Ne är sjukt trött, å vill ha massor med saker gjort, men vet inte vart jag ska börja, kan vara skönt om det regnar imorgon, för då kan jag städa å fixa bäst jag vill utan att ha dåligt samvete för att man sitter inomhus.

1 kommentar:

Anonym sa...

femkamp låter farligt skoj / Eva