2009-07-27

Ostbågar å nrj dryck

Jupp det var min frukost!
Är lite seg idag, skulle vilja lägga mig på soffan å vila, men vet inte hur niklas mår, jag hoppas han mår bättre.
Idag ska vi hämta nemo, han ska bo här i några dagar.
Pappa å Monica åker till riga eller tallin, e inte hundra%.
Får väl se hur det går med nemo.

Lär ju vara smutsigt på jobbet, eftersom det har varit löningshelg.
Men sånt får man ta helt enkelt.

Ser verkligen inte fram emot att jobba idag, men det är ju ett jobb å jobba måste man.
Önskar att jag visste vad jag ville göra så jag gjorde vad jag ville göra, men vem vet... Nån gång kanske jag vet vad jag vill göra, nån gång.

Vad ska man göra idag då? ja det beror alldels på hur niklas mår, jag vet att vi ska skjutsa pappa å monica... men sen vet jag inget mer, jo niklas måste hämta ut sin pencilin.

Sköt om er.. ska göra iordning mig för jobbet nu.

Inga kommentarer: