2009-08-13

Jag som klagar på andra som inte bloggar en till två ggr om dagen :-) Å så bloggar jag inte själv :-)

Har äntligen fått min "fläktplatta" till min laptop så nu kan den vara igång hela dagen utan att den ska brännas upp. Underbart.

Igår hade jag en liten cermoni för min bil, den fick en fin vit prästkrage på vindrutan. Bärgaren har sagt sen i torsdags att han ska hämta den men ne då .. får väl se idag då. Alltid är det nån ursäkt.

Å laban ligger ute på blocket för bortskänkning. Men ingen verkar vilja ha stackaren.
Har som tur är inte hunnit fäst mig vid honom, men är totalt less på honom. Så hur mycket jag än försöker så är jag inte intresserad av att ha honom kvar. Kanske om nån skulle trolla med trollspöet å göra honom tam, men efter alla våra försök vart han bara mer aggresiv.

Å jobbet då?
Det går bra på jobbet, förutom att man alltid är trött, men alla människor som jobbar där är trevliga å roliga :-)

Lillan är äntligen tillbax från tailand å det e skönt oxå.

Emma är i turkiet å har det bra (eller tydligen är poyras å emrah lite sjuka) men jag hoppas att hon har det bra, dom åker väl hem imorgon antar jag.

Inga kommentarer: