2009-08-11

Vampyrer

Har inte bloggat på ett tag, händer ju inget speciellt i mitt liv. Har jobbat å jobbat å jobbat, å sen har vi fikat å fikat å fikat.
Pekka å Alex har varit här över helgen, det har varit trevligt, festade ju i lördags som ni kanske minns.
Dagarna har flytit på.
Idag var vi å hälsade på mamma, å jag busade lite med ronja å vad händer... Hon biter mig, å inte lite heller, vart blodutjutning å värsta smärtan, men hon fick så hon teg. Oj vad ledsen hon vart ( nej jag slog henne inte) Hon klämde ur sig ett förlåt efter en stund, å hon skulle bara våga bita mig en gång till. Fast jag tror inte att hon skulle våga det faktiskt.

Ungarna har börjat på dagis, det har gått jättebra, nästa vecka är dom lediga för då jobbar niklas eftermiddag.

Ne vet inte vad jag mer kan tillföra till bloggen just nu.
Men sköt om er

Inga kommentarer: