2009-08-04

Jaha, här sitter man igen.

Jag undrar hur vissa saker kan bli som dom blir. För varje år som går känner man att man är klokare, å undrade hur man kunde bete sig så för nått år sedan, eller hur man kunde vara så omogen å ha gjort på ett annat sätt. Jag ångrar absolut inget som jag gjort tidigare, ialla fall inte på det sättet, annars hade jag inte varit här idag. Å där jag är idag vill jag vara, förutom att jag skulle vilja veta vad jag vill göra, eller att jag skulle ha ett fast jobb jag skulle trivas med... men en sak i taget.
Däremot förstår jag inte folk som lever kvar i det gamla, som aldrig växer upp eller lär av sina misstag, som kör på det gamla spåret trots att det inte funkar.

Det är så svårt att ändra rutiner å ändra betendet... kolla bara på rökningen (NEJ JAG VILL INTE HA NÅTT JÄVLA MORALSNACK OM DET)
Det är mitt liv mitt val, ni gör era val, bra eller dåliga. Det finns fler saker än rökning som är farligt här i livet.
Nog om det.

Är trött... men ska hålla mig uppe i soffan till 21 utan att gå å lägga mig innan, trots att sängen är min bästa kompis :-)
Men kanske fuskar jag ikväll, jag vet inte.

Inga kommentarer: