2009-08-03

Sitter utanför ungarnas rum... denna vecka gäller det. DOM SKA lära sig att somna själva.
Och jag är så less på att vara trött så jag ska lära mig att somna senare, eller åtminstonde gå å lägga mig senare.. får se hur det går.

Dagen har varit bra. Var på ica maxi å köpte sorteringskärl... så nu har man börjat sortera, men det lär ju ta ett tag innan man lär sig det.
Sen har vi fikat med lillie å danne, sen kollade jag å systra på en lägenhet.
Å sen vart det avslutning i lekparken.

Imorgon e det jobb som gäller.

I veckan kommer Pekka å alex :-) Å i helgen blir det festa loss med femkamp. Hoppas på en bra lördag trots att jag kommer vara ett koli, men ska sova lite på fm sen e jag kanske redo, för dricka blir det å kanske inte i små mängder ;) ne då men har man inte druckit på ett tag så blir det nog "stora" mängder för mig.

Sköt om er.

Båda mina närmsta vänner är utomlands nu.. buhu. Hoppas dom har det bra ialla fall.
men har ju lillie här som tur e :-) haha.

Förresten lillie, du passade jättebra i dina glasögon.

Inga kommentarer: