2009-09-02

Är så trött på att blogga, kan ändå inte skriva allt jag vill är rädd för att fel personer ska läsa det.

Men då!

Idag har varit en händelserik dag kan man lugnt säga.
Lämnar barnen på dagis so far so good.
Kommer till jobbet, chefen där är superstressad å vill att jag fixar massor med småsaker idag. Jaja, visst. Skulle ha fått hjälp idag för att det var så mycket att göra, men min hjälp kom aldrig, kanske kommer hjälpen imorgon?
Ialla fall, jag hade ju lovat mamma att skjutsa henne oxå. så kvart över 10 så åkte jag till södertälje med henne, hon skulle lämna in motorcykeln där. Å då hade jag bara fått i mig en smothie, vid detta lager så var jag jättehungrig, huvudvärken kröp sakta fram.
Ialla fall lovade jag henne att åka förbi willys på tillbaka vägen å då var kl redan halv tolv, jag hämtar mina barn tolv. handlade på willys å mamma snackade lite med folket där. Å min huvudvärk vart bara värre.
Skjutsar hem mamma, då är kl 10 i tolv...
åker till dagis å hämtar barnen, å jag kunde knappt hålla ögonen öppna för det gjorde så ont i skallen.
Kom hem å kastade i mig mackor, var så jävla hungrig. Å huvudvärken försvann inte, rotade fram tabletter å det enda vi hade var alvedon å ibutemi eller vad det heter, i med tre såna. Inget hjälpte. Satte på film till barnen å ringde niklas å sa åt honom att komma hem fort, för det funkade inte med barnen, gick in å la mig i sängen å slumrade till, niklas väckte mig när han kom hem, han hittade ipren, tog en sån å vilade lite till. Vaknade till halv tre å då var det mesta av huvudvärken borta.

Då åkte vi ner å badade som vi lovat barnen. Halv fem kom vi hem, laga mat å städa, jaja, nu är kl 18 å barnen ska gå å lägga sig... Som sagt full rulle.

Å vad det gäller övrigt så har jag ingen aning om vart det slutar..

Sköt om er

Inga kommentarer: