2009-09-03

Usch.. om man ändå tog sig i kragen ordentligt.. jag skulle så gärna vilja gå ner 10kg, men det är svårare sagt än gjort. Suck.
lillie försöker få med mig ut, men min ork är ju nästan bortblåst på kvällen. Men idag valde jag att gå på dagen istället så jag tog mig en runda med barnen, vi gick till Rogers minnselund. Saknar honom fortfarande, å blir fortfarande arg när jag tänker på vilket slut han fick, å vad roligt han å theo kunde ha haft, å vad mycket mamma älskade honom.

Imorgon ska jag FAN gå ut å gå. Så det så. Det måste jag, nu får det bli ett slut på detta.

Åhhh blir så frustrerad, det e så mycket jag vill skriva men som jag inte kan skriva här.
Jag får väl skaffa mig en egen dagbok... Haha.
Tur jag har kompisar jag kan prata med.

Nu har lillan å emma så mycket att göra i skolan så man träffar inte dom på samma sätt längre, det e tråkigt. Tur att jag har lillie att babbla av mig till ialla fall, å sen finns ju telefonen, men det e inte samma sak jue.. Men det blir nog bättre när dom kommit in i skolan lite grann :-)

1 kommentar:

Emma sa...

Hej kära vän! Jaa jag hoppas snart det blir lugnare saknar våra kaffestunder........Hoppas att du mår bättre! Kraaam